Intreprindere Individuala. Cheltuieli aferente unui contract de prestari servicii cu o companie din Olanda
O intreprindere individuala are un contract de prestari servicii cu o entitate din Olanda. Partile au agreat ca toate cheltuielile ocazionate de derularea contractului (cheltuieli legate de deplasari - bilete de avion, transport in comun, masa servita - servicii de internet si telefonie, telefon mobil etc.) sa fie decontate de entitatea olandeza in baza unui raport de cheltuieli pe care il va intocmi la fiecare final de luna intreprinderea individuala.
Intrebarea mea este daca trebuie refacturate toate aceste cheltuieli catre entitatea din Olanda, sau este suficient sa existe acest raport cu totalul mentionat pe el si dovada transferului bancar in contul intreprinderii (de mentionat ca firma olandeza a specificat ca pentru ei este suficient raportul, fara factura).
Ambele entitati detin coduri de TVA intracomunitar verificate in VIES. Factura de servicii este emisa de intreprindere si raportata in D390.
Daca va fi necesar sa fie refacturate toate cheltuielile decontate de firma olandeza, pentru acele facturi firma olandeza va fi nevoita sa plateasca TVA (taxare inversa)? Sunt considerate prestari intracomunitare, ca in cazul facturii de servicii?